Summer sucks!

Jupp, jag lever faktiskt.
Jag ligger mest framför en fläkt,läser en massa böcker och väntar på att den här förbannade sommaren ska ta slut!!
Har gjort några kort,men de flesta har varit beställningar och jag har inte orkat fota eller scanna.
Här är ett par iallafall...

Beställning-bröllopskort.
Jag måste köpa några bröllopsstämplar på mässan i Göteborg.
Har fått göra flera bröllopskort den här sommaren,och det är lite jobbigt utan stämplar...



Ett väldigt enkelt kort bara för att testa min nya stämpel.




Lite fler nya stämplar som behövde testas...
Det här kortet är det som är "jag".



Nix,nu har jag suttit här länge nog.
*vink vink*

Kommentarer
Postat av: Laila

JA!!! Hon är tillbkas! :-)

Å det är det som är du som jag gillar så himla mycket. ♥

Kämpa på gumman!

Postat av: Gunvor

Hej va kul att se dig igen ;) Och jättefina kort - jag gillar ditt kort som är "jag" (eller "du"?) bäst - känns lite fräckt bland allt somrigt överallt runt omkring!



Kram, Gunvor

2008-08-01 @ 20:20:43
URL: http://gunvors.blogg.se/
Postat av: Katta & Doriz

Oj vilken chock jag fick av att se ROSA i din blogg!!! asg

Underbara kort som vanligt.

Tänker på dig.

Kram!

2008-08-03 @ 23:55:19
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback