Long time...

...but now I'm back!
Puh ja,anledningen till att jag varit borta så länge är för att jag varit SJUK!
Tänker inte gå in på några tråkiga detaljer här,men jag kan iallafall tala om att jag är långtifrån helt återställd,
så jag lär nog inte vara jätteflitig med skrivandet den närmsta tiden heller.

Fick en liten utmaning från sötaste Laila...

Regler:
-Beskriv först reglerna
-Svara på alla frågor
-Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
-Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1) Ta mig upp ur sängen.
2) Duscha
3) Åka till Hörby.
4) Åka till mina föräldrar.
5) Åka hem.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Bodde i Höör med en två månaders Isac och femårig Denice.
Gjorde troligtvis inte mycket mer än tog hand om barnen, och försökte återhämta mig efter en FRUKTANSVÄRD graviditet.

Ställen du bott på?
Hasslebro,4 ställen i Malmö, 6 ställen i Höör och tre i Trelleborg.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1) Betala alla skulder. 
2) Ge bort en massa pengar till de jag tycker ska ha.
3) Bygga ett hus långt ut i skogen.
4) Resa till Skottland.
5) Plastikoperera mig.

Jag utmanar Nenne, Hella, Katta, och Gunvor.
Vet inte fler som läser min blog...
Någon som känner sig manad så go ahead!
                                                                                                    ***

Ett snabbt kort och några kylskåpsmagneter är allt vad jag åstadkommit de här senaste veckorna.
Och det har jag inte ens orkat fota eller scanna in.
Hoppas jag återfår lite energi snart, för jag vill verkligen göra en massa kort nu.
Särskilt som mina små älsklingsstämplar från U.S.A har kommit ju!
Största problemet är att min rygg och nacke inte orkar hålla mitt huvud uppe mer än små korta stunder,
och om jag sitter upp för länge så får jag så fruktansvärt ont.*gnäll gnäll*

Enda fördelen med att jag är sängliggande hela tiden är nog att jag får läst en hel del!
Måååånga böcker blir det...
Nu hoppas jag dock att jag ska kunna orka sitta vid datorn mer,för jag har köpt en massa Sims!
Helt nytt för mig den här "spelvärlden", men med lite träning så ska jag nog fixa det.
Någon som brukar läsa här som är "Simsare"?
Tips emottages tacksamt!

Denice och jag har just sett färdigt på Twin Peaks.
Skum serie den där,men grymt underhållande!
Nu ska vi köra alla säsonger That 70s show innan vi ska börja om på ALIAS!
Utan tvekan min favoritserie!

Nopp,nu är det Back to Bed som gäller.
Höres!

Kommentarer
Postat av: Gunvor

Skönt att du är tillbaka - jag vart lite orolig

Du ser svaren i min blogg!



Kram, Gunvor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback