Sick

Jepp,nu har jag börjat med att ta nya pillerna två ggr/dag.
 Helt sjukt alltså,för det här trodde jag verkligen ALDRIG!
De funkar kanonbra,och jag har INGA BIVERKNINGAR!
Eftersom jag inte har haft så galet ont de senaste dagarna,
så har jag kunnat sitta en del i min lilla pysselvrå.
Tre kort blev det idag.
Fast ett gjorde jag åt min söta systerson att ge bort,och det glömde jag fota.
Första är till min ena assistents dotter som fyller sju år på lördag,
samma dag som Denice blir 15!
image289

Det andra ska eventuellt Denice få-hon vill det iallafall.
image290

Så är det då det här med vilka stämplar jag använder...
Den översta här,och piraten från förra t.ex. är Majaroni stamps från Kickis pyssel.
Tyvärr kan jag inte det där med att länka...*pinsamt*
Den deppiga saken här över och "goth"tjejerna jag brukar använda,det är Stampotique.
Grattis på det senaste är som jag själv skrivit och skurit ut.
Plasthjärtat har min syster gjort.

Annars är jag glad idag-R har kommit och det var massor av dagar sen jag träffade honom ju!
Säkert nästan två veckor!
Ja well,nu är det nog för ikväll.

Kommentarer
Postat av: Martha

Det nedersta kortet är bara såååå snyggt!!!

Postat av: Snurre

Fan vad glädjande, att du har hittat någonting som hjälper någorlunda i alla fall! Hoppas hoppas att det håller i sig.

Korten ser finfina ut, dessutom.

Kramsomfan

//S

2008-01-22 @ 09:44:30
URL: http://snubben.wordpress.com
Postat av: Kogosamo

God bless you

2010-10-27 @ 07:35:43
URL: http://kogosamo.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback