Olaglig vadslagning...eller JagOchSysterMotVärlden!

Kom igen,jag behöver fler gissningar på vilket band det kan vara (se förra inlägget).
Jag och syster sätter härmed en krona på Dire Straits.
Och jag ska ärlig säga att jag kan inte komma på fler förslag!
Sen har jag ju en massa kuliga tankar om KISS,Van Halen med David,Poison och Led Zeppelin.
Men inget av de banden stämmer ju med beskrivningen.
Asch,vad tiden känns lång till SRF.

Update på pillerfronten:
Jag har nu tagit nya painkillern vid tre tillfällen,har fått lite biverkningar men än så länge är det ändå rätt lugnt.
Blir det inte mycket värre än så här så tror jag faktiskt jag hittat en painkiller som FUNKAR.
Håll alla tummar ni har för att jag ska klara det här!

Har faktiskt pysslilerat lite idag.Svepte ihop en dörrskylt till dotra mi.
image281

Nix,ska gå och fixa mig en kopp te.Undrar om VILSE  HÄNGER kvar i köket...
image282

JUST DET! Höll ju på att glömma länkarna...hm...



.....de kommer nog............



.........senare...

Kommentarer
Postat av: Theresia

Ville först skicka en varm julhälsning men det är ju lite sent nu, men en vårig hälsning eller kanske en vintrig sådan...? Du har fått en "made my day" award i min blogg!
Jag håller tummarna för att dina tabletter kommer att funka!
Kram Theresia

Postat av: Jessica

WOW, vilken läcker skylt =)

2008-01-17 @ 11:25:57
URL: http://stampoholic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback