Kort visit idag.

Mår som ni kanske förstått inte särskilt bra just nu.
Värken är extremt jobbig och har en del andra problem som tar mycket av min energi.
Har trots allt TVINGAT mig själv att sitta i pysselhörnan och har faktiskt lyckats få ihop tre kort på lika många dagar.
Bäst av allt är att kära dotter har hållt mig sällskap och hon har gjort två superfina kort!
Först Denices två höjdare...

image276

image277

Och så mina...
Var ju tvungen att testa mina nya favoritstämplar.

image278

Ett tack-kort till en som köpt ketchup åt mig....*fniss*

image279

Och till sist så har jag gjort ett kort åt min Isac till när han fyller 10.
Visserligen tidigt ute,men jag var så sugen på att testa min piratstämpel.
Hittade inga siffror att skriva 10 med,men då kom R på den smarta ide'n att använda romerska siffror.
Passar ju dessutom till skattkarta...Hm,ska nog göra en sådan till insidan.

image280

Så.
Ska faktiskt testa en ny painkiller med början imorgon.
Så om jag inte blir helkass av den som av alla andra så kanske jag snart kan orka sitta här lite mer igen.
Ser du Nenne.Jag lever iallafall.

Kommentarer
Postat av: Laila

Har tänkt en hel del på dig! Så skönt att se dig tillbaka och dessutom pysslandes.
Alltså... Sådan mor, sådan dotter. Hennes kort är ju också helt underbara. :-D

Postat av: Kicki

Vilka härliga kort ni gjort! Fick en massa inspiration! :D
Kul att ni gillar stämplarna!
Kram Kicki

2008-01-14 @ 10:58:45
URL: http://kickis.blogg.se
Postat av: Söster

Tror jag också ska köpa något till dig.., om man får så fina tack-kort...
PYSSLA PÅ GIRLS!

2008-01-14 @ 19:16:35
Postat av: Didrikfiona

Hello! Very interesting and professional site.

2010-04-28 @ 14:08:53
URL: http://didrikfiona.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback