Bara tre nya...

har åkt på något virus tror jag,mår iallafall inget vidare.
Har varit hos läkaren flera gånger i veckan eftersom jag fått hörselgångsinflammation-IGEN!
Blev bättre,men börjar känna av det igen,så håll tummarna att jag ska slippa börja åka till Lund för att få bort det.
 Har gjort tre kort bara.Har inte orkat sitta och pyssla så mycket.
Första är liftat från ett kort i stämpelstaffetten.
image294
...och OJ vad mörkt det var.
image295

Figuren längst till vänster är min absoluta favorit från hela stämpelpaketet.
(Majaroni stamps-de enda jag använder nu för tiden verkar det som.)
Han /Den är bara så SÖT!
image296
Hjärtat är tillverkat av min syster.
Dags för dusch,och sedan blir nog resten av dagen spendrad framför tvn.


Kommentarer
Postat av: Tina

Hoppas du kryar på dig-!
Jag är fortfarande inte bättre, ska ringa läkaren imorgon igen. Detta är inte klokt vad alla är sjuka nu för tiden!
Snygga kort by the way!

Postat av: Söster

GillarÄlskar sista kortet!
/SösterSomTyckerAnnanSösterÄrBästPåAllaSätt

2008-02-04 @ 10:54:06
Postat av: Snurre

Fina kort, som vanligt. Hoppas att du kryar på dig snabbtsomfan!

Kramsomfan

08

2008-02-04 @ 23:43:56
URL: http://snubben.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback