I am the Great Pretender

Mässan i Göteborg var bra för mig. Alla nya stämplar har gett mig massor av inspiration.
Synd bara att inte kroppen är lika nöjd! Jo,idag har jag haft massvis av energi, men naturligtvis inte tid!
Har iallafall blivit ett par kort och bokmärken.Hoppas att energin finns kvar imorgon, för då jäklar ska här pysslas hemma!

Gör lite "bra-att-ha-hemma-eller-kanske-t.o.m.-sälja-kort" nu. Först blev det ett typ Grattis till Pojken/flickan i neutralt gult. Nyinköpt stämpel som jag bara älskar!
image335

Och så ett grattiskort utan andra papper än kortstommen.
Stämelbodens underbara blomsterstämplar, även den här nyinköpt. Jag ska helt klart köpa många fler av deras stämplar,tror det blir syren och ros nästa.
Här blev färgen på det embossade GRATTIS lite väl svag i scanningen.
image337

Kära mor beställde bokmärke av mig att ge åt någon som hon fått böcker av. (Skum ekvation...)

image338image339

Jag gillar min lamineringsmakapär!

 Snart kommer nya bilder på gullkatterna.... kul va?


Kommentarer
Postat av: Gunvor

Vilka härliga kort och bokmärken du gjort! Jag är riktigt avis på dig som var till mässan i Göteborg. Men jag får väl webbshoppa lite i stället ;)

Postat av: Söster

FY!
Fjärilsbokmärke är ju MITT!

2008-04-07 @ 14:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback