Fiiiina stämpeln och sovande vakter.

Jobbar på med alla beställningar.
Gästboken med massor av motiv inuti boken också,ja den är klar och levererad.
Men NATURLIGTVIS så glömde jag fota den först!

Konfirmationskortet klart ikväll. Valde att fota istället för att scanna p.g.a tjockleken.
Kortet blev lite väl gult på fotot annars tror jag färgerna stämmer ganska väl.
Jag älskar stämpeln,som är en
Hella Bella stämpel.
image352

Ett litet kort på mina vakthundar...
Eller,den ena är en hund och den andra är Vilse...

image353

Kommentarer
Postat av: Hella

det blev jättesnyggt! Hade inga pengar på min mobil, så jag kunde inte svara på ditt sms ;) är helt tom i pallet efter en hel dag i trädgården.. dags att susselura nu.. hörs!
kram

Postat av: Arnmiriam

Nice site, keep up the good work!

2010-03-29 @ 10:42:24
URL: http://arnmiriam.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback