säsong 5

Nä,fy tusan för den här senaste veckan!
Snacka om STRESSIGT!Men,en del saker har löst sig iallafall,
har t.ex. hittat två assistenter nu,och det kommer att bli jättebra så fort vi får ihop ett bra schema.
Möten imorgon och på onsdag kommer att fixa till lite tider och så.
Möte på torsdag kommer förhoppningsvis också att lösa en del saker som tär hårt på mina nerver.
Har fortfarande inte ringt tandläkaren och andra läkare för viktiga tider!
Fattar inte varför jag glömmer/skjuter på det hela tiden...
Anyway...efter ett långt uppehåll så har jag nu äntligen kunnat börja på säsong 5 av Gilmore Girls.
Är snart klar med de "vanliga" kortbeställningarna så att jag kan börja på julkorten,
börjar känna mig stressad eftersom mina fingrar strejkar.
Nåja,i värsta fall får jag väl köpa färdiga.*hur kul som helst*

GRATTIS bästa syster till husköpet.
Count me in for christmas!

Grattis Nenne till You Know What...(eller snarare Who)

Ett par nya kort,tyvärr blev de attans bleka i färgerna vid scanningen..:
image164
image165

Nix,GG kallar,återkommer nog imorgon.

Kommentarer
Postat av: Söster

Snygga kort! Är de rätt beskurna?
Ringade dig idag men du svarade ej. Har lite papper du kan få.
/SysterSomUndrarÖverUteblivnaSvarPåViktigaFrågor

2007-09-03 @ 23:17:02
Postat av: Katta

Hm, vill också se GilmoreGirls säsongsvis..... Och Grey's anatomi. Och lite andra. Fast det betyder att jag måste lära mig ladda ner skiten först. Sånt kan inte jag, och jag är för snål för att köpa.....

Postat av: Jag

Söster: Icke rätt beskurna,men det spelar ingen roll för de är redan sålda.Vad för papper?Var och hyrde filmer när du ringde,och har som vanligt inte fattat att man faktiskt kan ta mobilen med sig!!!Och vilka viktiga frågor har jag inte svarat på?Eller,det är kanske inte mina svar du väntar på,hm....tolkningsfråga den där ju.Fråga:Gissa vem som ringde mig idag!Alternativen är:
A) Åkerspöket
B) Åkerspöket...eller
C) Åkerspöket
Katta: Jag har sån tur att de hyr ut dem säsongsvis här.En vecka för 50-70 spänn.

2007-09-03 @ 23:38:44
Postat av: Söster

Jag behöver papperssvar av dig! Jag ringer tomorrow.
Jag gissar på alternativ:.... ÅKERSPÖKET! Du verkar dra till dig diverse gnagare. (räknas fktiskt som skadedjur; Ring anticimex!)
/PössFrånSysterSomFrågarImorgon

2007-09-03 @ 23:44:02
Postat av: Jag

Aaarhgh,och hur väntar du dig nu att jag ska kunna sova inatt?Iisch,denna fråga om hurvida jag borde veta vilka papper det rör sig om och kring.Men,anticimex it is!Att jag inte tänkte på det själv!?!Det måste vara tjattrandet från gnisslande gnagartänder som distraherade mig en sekund./G'nattKramarFrånSysterSomFunderarÖverPapperetsVarandeOchEventuellaBefinnandeIMittMedvetande

2007-09-03 @ 23:49:57
Postat av: Petra/Paradise

2 sjukt fina kort!! Speciellt det översta! *me like* =D
kram Petra

2007-09-18 @ 14:58:46
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Katta

HALLÅ?!?!?!? Var är du?!?!?!? Nu börjar jag bli orolig serru!

2007-09-20 @ 00:06:47
URL: http://blogg.kattarina.se
Postat av: Berntmarita

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2010-04-09 @ 11:00:07
URL: http://berntmarita.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback