Panik-helg.

Okej,så här är det...
jag borde inte få lämnas ensam!
Jepp,jag erkänner.Vet att jag alltid tjatar om att jag har stort behov av att vara själv.
Har gnällt ett bra tag nu om att jag måste snart få en helg för mig själv för att inte bli tokig.
När ska jag fatta att jag inte kan lämnas ensam mer än typ två timmar?
Det är ju alltid samma sak,efter ett tag så börjar tankarna snurra snabbare än vanligt i min förvirrade lilla hjärna.
Och efter ytterligare en stund så kommer ÅNGESTEN smygande och blir snart så stark att jag funderar på att söka akut hjälp.
                                             image172
Tur att jag är ensam så sällan nu för tiden.
De nya assistenterna har jobbat här en månad nu,och det funkar riktigt bra.
Jag trivs iallafall väldigt bra med dem,sedan vad de tycker om mig kan jag ju inte uttala mig om.
Men tror ju nog att jag förmodligen märkt om de tyckte direkt illa om mig.
De funkar kanon med barnen också.
Skönt att det finns något positivt i mitt liv!

Har miljoner projekt på gång.Konstigt att jag som aldrig gör något ändå aldrig har tid!?!
Det här året har varit riktigt megapestigt än så länge,
så min kropp protesterar på alla möjliga sätt nu.
Vet ju att det är en av anledningarna till att jag har svårt att orka med något nu,
men blir ändå så irriterad på att aldrig orka och att alltid ha så ont!

Tja,närmast på Att göra listan är:
* Städa och sortera i klädkammare,hall och kök.
* Måla och möblera om i sov/pyssel-rummet.
* Måla om i köket.
* Måla möbler.
* Planera årets Halloweenfest.
* Göra massor av kort.Har beställningar och sedan är det ju en jättehög julkort som ska fixas.
* Sortera allt skit i datorn,och det är inte lite det!
Någon som får en brinnande lust att komma hit och hjälpa till?

På tal om brinnande så har jag färgat håret,och det finns de som påstår-de flesta faktiskt-
att det ser ut som om mitt hår brinner.
Rött var det ju meningen att det skulle bli,ordentligt rött!!
Tyvärr blev det lite för många orange nyanser i det också.Nåja,jag blev nöjd iallafall.

Har faktiskt en del roliga saker att se fram emot nu i höst.
Ska till Köpenhamn ihop med sötaste dotter den 20 November och se Enrique Iglesias.image173
10 November (tror jag det är) ska jag med Erik till KB i Malmö och se Quireboys.
Ska bli kul att få se dem."Missade" dem ju på Sweden Rock.Eller snarare offrade dem för att kunna stå längst fram på Scorpions.(Tror jag det var)-Jisses!Jag blir mer och mer glömsk för varje dag nu tycker jag.Läskigt!
Nix,nu ska det här Skrället (Var det inte så Snubben?) krypa till sängs och avsluta Sömnlös.
Återkommer väl snart igen.Beror ju lite på om ni kan uppföra er eller ej...
image174

Kommentarer
Postat av: Katta

Så Babe har blivit rödtott? Dags för mig också, har numera en blekare nyans av mitt röda. Bara det att topparna är så slitna att jag inte vågar mig på att färga....
Skönt att det funkar med assistenterna. Men du, har du inte tänkt på att det är DE som ska sortera klädkammaren medans du sitter på en stol och pakar?! Du är som jag, har så jäkla svårt att lämna över kontrollen.
Puss å kram!

Postat av: alex

fröken..kom å tänka på nu när du skrev att du ska ti kb..på fre..den 5e kommer lars demian ti kb...
så du inte missar de ..om du vill gå! KRam

2007-10-02 @ 02:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback