Painkiller?

Jag fick den efterlängtade boken...
...men den tog ju slut så fort!!!

  image166

Fast med alla underbara bilder,så kan jag ju fortsätta titta i den dagligen även om jag läst den.

image167

Jag får nog inse faktum...Jag gillar verkligen Nikki Sixx.
                                                                                                  ******
Har fått en tavla av min söster.Det var hennes ide' och Sven som gjorde den.
Gissa om det ska bli kul att fylla den med kort!?!!!!!

image168
Lite sent kanske,men här är iallafall bild på gästboken jag gjorde åt de som har Gallerix.
Och jag önskar mig en kamera och fotograferingskurs...tror det behövs!
image169
Nästa vecka kommer R!
Längtar massor!!!
Så jag skickade ett kort till honom och skrev att nu är det dags att komma ut,
man ska faktiskt inte sitta inne när det är så fint väder!
Hittade inte någon stämpel som passade mitt syfte,så jag mixade ihop två olika.
Fingerbojorna fick bli ett lås.
image170
Baksidan:
image171

Annars har det varit/är det lite småjobbigt som vanligt.
Pip-och-gnäll bloggen är tillbaka!Kul va?
Har varit hos läkare och fått lite nya mediciner.
Bl.a fick jag dubblat dosen på mina blodtryckssänkande igen,
och det har nog börjat hjälpa lite nu,för jag mår lite bättre.
Däremot så har jag grym värk just nu.
Har väl kommit in i en "Göra-ont-som-f*n-period" igen,
och önskar just nu att jag tålde någon form av smärtstillande.
Nä,orkar inte gnälla mer nu,återkommer kanske inatt...

Kommentarer
Postat av: Katta

Själv har jag byggt bokhyllor, du kan ju tänka hur jag känner mig nu.... Men nu är nästan alla mina böcker borta från stora högen på golvet. Man kan - med lite fantasi - se hur det kommer se ut på min övervåning när jag får råd att köpa resten av hyllorna....
Puss å kram!

Postat av: Snubben

Halloj, ditt skrälle! Var bara här och kollade så att du skötte dig.
Det såg bra ut...
Kramsomfan!
;)

2007-09-29 @ 23:58:42
URL: http://snubben.wordpress.com
Postat av: Bittan

men hallå...den boken har jag misat...är ju ett "gammalt" motley fan....å nikki var ju "min" då...

2007-11-01 @ 00:41:47
URL: http://www.pysselbittan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback