Fly demon,fly!

Äntligen kära sonen hemma igen!
Och alla demoner flyger iväg och gömmer sig i hörnen.
Vissa kryper fram så fort det blir kväll och barnen sover,
men de flesta håller sig duktigt gömda tills de märker att jag varit ensam ett tag.
Luriga saker de där!         image175

Just nu skulle jag behöva någon som piskar igång mig.
Ligger back i korttillverkningen,men hittar liksom ingen lust till att göra något.
Kanske lika bra att plocka fram julpysslet och sätta igång med julkorten?
Lite sniffar av embossingpulvret får kanske igång mig!?!
Ska bara låta bli att bränna av svansen på Vilse med värmepistolen...
Bränd katt luktar nog illa...    image176

Nix,ska bara hitta någon bra musik,image177
och sedan studsa in i pysselhörnan och se om jag kan göra något åt eländet.



image178image179image180image181image182

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback