sjuk

...sjukare...
..............jag!


Återkommer när jag orkar sitta upp i mer än tre minuter.

Kommentarer
Postat av: Söster

JAG är SJUKAST, så det så!
Vi kan väl träffas någon dag? (om du inte alldeles bytt bort mig?!)

2007-10-23 @ 13:38:50
Postat av: Nenne

Tråkigt att vara dålig är det helgen som har tagit ut sin rätt nu eller?
Du får ringa mig så fort du orkar och berätta allt...nyfiken Kram kram

Postat av: Lilo

TACKAR här också!!! DU är än ÄNGEL!!! Jag länkade till dig i mitt inlägg i bloggen, hoppas det var OK! Kunde inte motstå att få visa alla fina knappar där! Krama din syster från mig också!!! TACK igen! Hoppas du är riktigt frisk snart!

2007-10-25 @ 22:21:18
URL: http://liloscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback