Lite kort med kort.

Uj uj uj,vad dagarna försvinner fort nu.
Massor som händer hela tiden,massor av "Måsten" och inbokade tider.
Har svårt att hitta ro att sitta med mitt lilla pyssel,
samtidigt som jag känner att det är just det jag behöver .
Nu blir det iallafall en del pyssel att se fram emot...
Halloweenträff på Storyhouse på fredag.
Det ska bli så roligt!!!!
Och hela November blir det ju stämpelstaffeten och alla julkort som ska fixas.
Har fått ihop ett par kort till.
Och har äntligen fått så jag har kunnat fylla tavlan!


image207

image208

image209

image210

Ser nu att jag har börjat göra lite "enklare" kort .

Kommentarer
Postat av: Söster

ÄLSKAR ängel på kula!
Visste att min taveltanke var bra, tur att Sven kunde göra verklighet av den!
By the way; Enkelhet kräver avancerat tänkande/skapande!
LoveTankarTillErAllaSpecielltTrasselOchMostersGnällÄlskling

2007-10-30 @ 22:35:08
Postat av: Hella

wow, vilka massor av fina kort du gjort! dom snöiga blåa är så fina.. :) Ska bli kul att ses på fredag! Jag håller som bäst på att klura ut utmaningar och leta kläder :P

Postat av: Renemathilda

Interesting.

2008-09-12 @ 13:40:22
URL: http://renemathilda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback