Smurfar ett inlägg.

Först ska vi sjunga!
Apocalyptos "themesong"...Sjung nu söstra mi!!!
Det finns en image221 i oss alla..image222

Lyckades till sist få ihop ett någorlunda bröllopskort.
Tror inte jag ska ta fler beställningar på sånt,
det är ICKE min grej!
Slänger in bilden här fast den också blev helknas.
Det är faktiskt ett vitt kort,och klänningen ÄR vit med MASSA glitter.

image218

image219

Nu ska jag lägga mig och fundera över nästa utmaning i stämpelstaffeten.
Undrar om det blir ett,två eller tre försök den här gången...också...
Och bara så ni vet det- Mina lagkamrater KICK ASS!!!!!!image220

Kommentarer
Postat av: Theresia

Underbart kort, gillar det verkligen!
Theresia

Postat av: Kissblade

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2008-01-16 @ 11:50:59
URL: http://kissblade.blogspot.com
Postat av: Markuslina

Great site

2009-09-07 @ 08:54:39
URL: http://markuslina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback