Ombluddibleratom(möblerat om enl.Isac förr)

Ja jisses!
Jag hinner snart inte med att andas tror jag.
Hela lägenheten är upp&nerHar tömt klädkammaren för en total utrensning.
Har målat om (större delen av-är inte riiiktigt klar) sov/pysselrummet.
Det blev superbra.
Min pysselplats har blivit mycket större,
och det har blivit mycket lättare för mig att nå saker utan att behöva resa mig.
Här är ett par dåliga bilder.
På den tomma väggen till vänster om skrivbordet ska min kort-tavla hänga,
och på gallret ska det hänga en massa saker,har inte hunnit med riktigt...

image215


image216

Annars har jag dessutom fullt upp med stämpelstafetten på Stämpelsnack.
Vårt lag - Bläck Army - är sååå duktigt!!!
Och så kul det är med olika utmaningar,får iaf mig att "jobba" lite.
Har faktiskt lyckats få ihop två kort som jag är riktigt nöjd med,
bilder kommer här när omröstningen är klar.
Men nu så ska jag gå in i min fiiina pysselhörna och pyssla mig ett litet kort eller två!
image217

Kommentarer
Postat av: Hella

det blev ju skitbra ju! :) åh, jag vill ha klart mitt rum jag med.. nuuuuu!!

förresten tror jag att jag gissat vilket ditt kort var i oranga utmaningen ;) dibididooo

Postat av: Söster

StOOOOr säck med diverse från Johns rum väntar!
Tycker du är suverän på ombluddidering (och kort!).
ÄÄÄÄlskar fortfarande orange julkort....
SösterMedHalvpackatHem

2007-11-08 @ 20:54:31
Postat av: Katta

WOW så läckert! Och nsygg färg på väggarna!! Det där gjorde du bra!

2007-11-20 @ 19:51:49
URL: http://blogg.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback