HURRA!!!

Heja Bläck Army!    image232

Theresia i vårt lag kom på delad första plats i utmaning 4.
Jag är bara så GLAD eftersom även mitt kort gick till final,och därmed samlat lite poäng till laget.
Tyckte att det definitivt var rätt kort som vann!
Just det,nu får jag ju visa mitt här...

image230

Håller nu på med utmaning 7,
och har tillsammans med Söstra mi (ok,det var mest hennes förslag) kommit på vad jag ska göra.
Jättemegaskoj!

Och TACK för alla snälla kommentarer!
Blir ju så GLAD!!!image231

Kommentarer
Postat av: Söster

Jag kan föreslå hur mycket som helst, det är DU som gör! ... Fabulusiskt!!!
/NyssFlyttatSösterKram&AnnatTramz...

2007-11-15 @ 23:46:00
Postat av: Nenne

Så fina..du är så duktig önskar att jag hade någon gåva också..
Bara så du vet så planerar jag att ringa dig varje dag men sen så springer tiden bara ifrån mig och innan jag hinner blinka sitter jag i soffan med ögonlocken hängandes och jag orkar bara inte slå ett nr utan det blir bara lite tv och sen kravlar jag mig in i säng..
Men jag tänker på dig vännen ;-)

2007-11-16 @ 13:14:33
Postat av: Kristin

Du gör sjukt snygga kort, gillar att du kör på "din stil" den är härlig!

En fråga, vad är det för stämpel på kortet som finns lite längre ner i bloggen "he does exist"? Den är helt underbar, måste ha en sån!!!

Trevlig helg!

/Kristin

Postat av: Kristin

Åh så snabbt du svarade =) sånt gillar vi!! Nu måste jag genast kila in på Eat Cake och se om jag finner några fina stämplar. Tack så jättemycket för svaret!

Kram, Kristin

2007-11-16 @ 14:39:04
URL: http://littlemissred.blogspot.com
Postat av: Anonym

..apropå sjukt duktigt..
dear lord! Du gör ju jättefina kort!

2007-11-16 @ 15:00:09
URL: http://backhall.blogg.se
Postat av: Hella

så jäkla snyggt!! ;)

2007-11-16 @ 23:28:00
URL: http://hellabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback