Borde nog sova istället,men...

image242Lite snabbt -mitt-i-natten-babbel- bara...

Har varit på stan med sötaste systerson och egna sonen och shoppat lite idag.
Söööta systerson fyller  år snart,så present fick ju inhandlas.
Körde med elrullstolen,och fick nog för mycket kyla i kroppen.image241
för nu gör mitt vänstra ben så gruvligt ont att jag skär tänder.
*färdiggnällt*

Första banden till nästa års Sweden Rockfestival blev annonserade ikväll.
Bonafide såg jag ju för ett tag sedan,och de gillade jag skarpt.
Judas Priest,Saxon och E.L.O är väl band jag gärna kollar in om det inte finns något bättre just då.
Men ett band jag MÅSTE se är ett som jag faktiskt var och såg för 16 år sedan.
TESLA! Ska bli så kul att se dem igen!
Nu håller jag tummarna stenhårt för att Steelheartimage245 och Sebastian Bach ska dit,
och med tanke på skivsläpp och turne'er så är det ju inte helt omöjligt.
*Hoppas hoppas hoppas*

Och nu över till lite stämpelstaffetbidrag.
Först mitt bidrag i utmaning 7-som gick till final!
Det är helt sjukt galet alltså.
FYRA utmaningar på rad har mina kort gått till final!
Jag fattar fortfarande INGENTING!image246
Och sedan mitt bidrag till utmaning 8,
som tyvärr blev avbruten.
I den fick man bara använda sig av dekorationer som började på G.
Så jag fick ju genast gå och shoppa lite gångjärn!
Hm,nog det kort i tävlingen som jag blivit mest nöjd med.
Eller nej,det var ju det jag gjorde till utmaning 3!
Asch,här kommer sjuan och åttan iallafall.
G'natt!
image238

image239

(nr3 igen)


image244

Kommentarer
Postat av: Theresia

Jaha sweden rock... då kanske du stöter på min man! Dessa festivaler...
Korten är urfräcka och du är så duktig!
Kram THeresia

Postat av: Kicki

Du gör sååå underbara kort tycker jag! Du har en så annorlunda och härlig stil! Inte konstigt att du gått till final så många gånger med dina härliga kort! :D
Kram Kicki

2007-11-25 @ 09:27:19
URL: http://kickis.blogg.se
Postat av: Petra/Paradise

Supersöta kort du gjort!!! Skoj utmaning att göra ett kort med bara dekorationer efter en viss bokstav! =D
hoppas du haft en trevlig helg! =)
Stor kram Petra

2007-11-25 @ 16:32:20
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Laila

ASG
Du får snart inte vara med i tävlingen!
Jag röstar ju bara på dina kort ju.... ;-)
Jag gillar dom så himla mycket och önskar verkligen att jag kunde ha din stil. Du är så personlig och det gillar jag! Heja på dig!

2007-11-25 @ 23:28:22
URL: http://tillklippt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback