Sven på tapeten,eller snarare tältet...!

Vilse har flyttat in med dunder och massa brak.
Vilse tycker att vi ska leka (läs: katt riva och bita i mina händer,näsa eller vad som är lättast att få tag på...)
halv fem på morgonen,behövs det tilläggas att jag är av en helt annan åsikt?
Men oj vad glad jag är att jag bestämde mig för att skaffa en katt till!

Idag har tältet testats och målats riktigt fint inför SRF.
Sven och Benny hänger med på en hörna eller två...

Har ett litet pytteproblem just nu.
Har beställning på 8 tack-kort, 2 bröllopskort och 3 födelsedagskort.
Väldigt kort (mooohhhhooahaaa) tid på mig att göra dem.
och en höger hand/arm som fullständigt lagt av!
(Överansträngde kraftigt genom att använda sprejburkar)
Har faktiskt aldrig haft så ont i en hand tidigare,som jag har nu.
Pip&gnällblogg fortsätter härmed:
Har fått diverse inflammationer och vansinnig värk.
Fötter,knän,höfter,rygg,nacke och händer är bara olidliga.
Funderar åter på multiamputation-(eller kallas det styckmord då?)
Tja,tror ni förstår va?
Eller,nej,jag rättar mig genast...
Tror att Katta förstår...

Ur led är tiden....och jag.....

Kommentarer
Postat av: Katta

O ja det gör jag!!!!!!
Puss!

Postat av: Johnella

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2010-05-13 @ 10:18:31
URL: http://johnella.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback