...håller på att bli knäpp!

IIiisch och usch för sommaren!
*"sa hon bittert,
med vetskap om att den omnämnda årstiden just börjat"*
Jag avskyr värme!
Det gör ju ONT!!!

Bara några dagar kvar till SRF nu.
Jag längtar så jag håller på att bli knäpp!

Har inte riktigt "landat" efter samtalet med Katta.
Vi måste nog prata snart igen,
det snurrar fortfarande i mitt huvud.

Hade två jobbiga möten igår.
Det första,med enhetschefen på LSS,gick kanonbra.
De har börjat leta efter assistenter åt mig nu.
Fy f*n vad jobbigt det kommer att bli att vänja sig vid,
men framför allt så ska det bli så skönt att äntligen få hjälp!
Det andra mötet,med XXX från XXX angående XXX,
kunde väl knappast gått sämre än vad det gjorde.
Det hade knäckt mig om det inte vore för att jag redan är knäckt!

Anyway,ska se om jag kan få gjort lite kort ikväll.
Avslutar med några bilder på mina älskade katter,
Niclas och Vilse...
image73
image74
image75


Kommentarer
Postat av: Katta

Nä nu får jag spader!: sätt en lurvigare svans på Vilse så är det min Saga!!!!!
Jag har inte heller riktigt landat. Så mycket som fick sina svar att jag nästan är speedad, eller äh, du förstår vad jag menar.
Imorgon ska jag få hjälp att köpa säng, så har jag tur så slipper jag sova i soffan efter imorgon. Om jag fortfarande orkar prata efter allt det så sms:ar jag dig och kollar om du e vaken då.
Kram!

Postat av: Snubben

Kulsomfan att ni verkar ha "hittat" varann!
:D

2007-05-30 @ 21:42:51
URL: http://snubben.wordpress.com
Postat av: Katta

Visst är det Snubben!
Natasha: jag har sovit i en säng i natt. Första gången på exakt två månader! Snacka om att min kropp njöt. Vaknade och kände mig faktiskt inte halvdöd!
Ska lägga mig nu, har en ruskig huvudvärk. Blir väl så när spänningarna släpper eller nåt. Försöker höra av mig imorgon.
Kram!!!!!

2007-05-31 @ 23:46:56
URL: http://blogg.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback