Ögonrullning och ofrisk humor.

Usch och fy vad jag är dålig på att skriva här.
Hoppas det blir bättre när jag får vara lite friskare.
Alltid samma visa varje vår-jag drabbas av den ena smittan efter den andra.
Efter det här årets dunderinfluensa har jag nu fått öroninflammation,
luftvägsinfektion,ögoninflammation,stämbandsinflammation och lite annat smått och gott.
Jag har hur kul som helst!!!!*himlar vilt med ögonen trots att det gör ont!*
Har just tagit en veckas kanonsuperpenicillinkur,
dock utan resultat.Mår allt annat än bra.
Dags för nytt läkarbesök imorgon,hoppas det kan ge något.
Har dock funnits ett fåtal ljusa stunder i feberdimmor och oavbruten värk.
Älskade R har varit här några dagar.
Jisses,vad jag längtar tills jag kan träffa honom oftare.
Men som det är nu så vet jag ju iaf var jag har honom...*frustar av skratt åt min egen sjuka humor*
Saknar min Nenne...
Och DU,min kära syster,ska veta att jag är dig evigt tacksam för att du INTE använde mitt foto!

Återkommer förhoppningsvis snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback