*Morrar*

image110

Jag mår inte särskilt bra för tillfället.
Fast jag kan ju inte påstå att det kommer som en överaskning direkt.
Kan ju inte vänta något annat med tanke på hur jag överansträngt mig de senaste veckorna.
Så nu kan jag bara se fram emot en tid med den här värken och orkeslösheten,
måste tvinga mig själv att vila ordentligt så det inte varar längre än nödvändigt.

Iiiisch,vad sur jag blev.Håller på med ett kort som en granne beställt.
Var nästan klar med det efter ett par timmars arbete,riktigt nöjd med resultatet,
och så  FÖRSTÖR  jag det!!!
Bara att börja om,men jag tror nog jag väntar till imorgon.

*morr*



Jag behöver hjälp med att röja i garderober,sortera och omorganisera lite här hemma.
Någon som känner för att fixa det?
Jag är ganska så duktig på att peka var jag vill ha saker,
så det kan jag göra själv.
Det är liksom typ resten jag inte fixar...

Kommentarer
Postat av: Katta

Jag vet precis hur det är! Men snart får du någon som ska kunna hjälpa dig. Bara de skyndar på lite...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback