Bara därför att.

Var och lämnade de beställda korten idag.
Bilder kommer senare.
De verkade bli uppskattade,
och jag fick en "akut" beställning.
Ska fixa ett omslag till gästbok till på måndag.
Har fortfarande svårt att förstå att folk vill ha saker som jag gjort.
Tycker aldrig att det duger.
Men jag försöker strunta i det nu,
bara gör sakerna och "ser glad ut".

Var hos frisören idag.
AVSKYR DET VERKLIGEN!
Går mycket hellre till tandläkaren och får lagat tänder utan bedövning.
Men nu är det avklarat.
Är väldigt korthårig nu,
kanske inte så snyggt,men skönt iallafall.
Jag orkar inte sköta mitt hår när det är för långt.

Näää,jag måste nog vila en stund nu,
återkommer kanske senare.

Vilse ute på gården igår kväll:
image77
Fotograf: Fillefjonkan

Kommentarer
Postat av: Katta

Jag är ju numera en lycklig ägare av ett av dina kort: jag förstår verkligen att folk vill ha saker du gjort!!!!!!! Du är superduktig!!!
(Gillar inte heller att gå till frisören. Fast det är skönt när man varit där....)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback