AAAAAAAAAHHHHH!!!!!!!!!!!!

Oj oj oj,vad jag är OVER AND OUT!
Vilken BRUTALT,GRYMT och SANSLÖST UNDERBAR festival det var!
Orkar inte gå in på detaljer inatt,eller jo,ett par kanske...
Såg,hörde och absolut ÄLSKADE Australian Pink Floyd Show!
image90

Upplevde en fullkomligt makalös konsert med Scorpions!
image92

Men klart bäst av allt var SKID ROW!!!
Bilderna från den spelningen blev av naturliga själ inte särskilt bra-
med undantag för en bild på min älskade RACHEL BOLAN!!!
image93
Ja,den kanske inte är en kanonbild tekniskt sett,
men jag tycker om den och det är det viktigaste för mig.
                                                                 ***
Och förutom att jag fick se och höra min ovan nämnda favorit i en spelning som var något av det häftigaste jag fått uppleva i musikväg,så fick jag ju dessutom chansen att räcka både finger och tunga åt SKID ROWs suveräne gitarrist SCOTTI  HILL - men ska be att få tala om att det faktiskt var han som började!*sladdrar*
Har en kass bild på ett av flertalet tillfällen då han räckte finger åt mig...

GALEN på scen är iallafall vad den mannen är,
och JISSES vad kul jag hade!
image95

Och inte nog med det,nejdå...
Efter spelningen fick jag dessutom peta lite på mannen ifråga-ALDRIG FEL!!!
Tyvärr var vi tvungna att fota med min mobilkamera-i mörker-men jag är glad ändå.
Scottie ville tvunget att jag skulle ha en bild på honom och mig ihop,
så det fick vi ju fixa,men här har jag försvunnit från bilden *trollar*
(ja,jag ÄR ju trots allt lite av en häxa...)
image96

image97

Tja,jag är en liiiten aning glad nu iallafall
-sönderbrännd av solen och med enormt svullna fötter/ben,
värk som är så grym att jag vägrar känna den och diverse andra bekymmer-
men vad f*n,jag har haft en så häftig tid!!!

Nu ska jag försöka sova...


Kommentarer
Postat av: Tina

Sätt tillbaks dig OMEDELBART!

2007-06-11 @ 09:32:15
Postat av: Natasha

Nix...jag är borta!!!Helt totalt väck!

2007-06-11 @ 09:34:03
Postat av: Fjant

Jag håller med Tina :)

2007-06-11 @ 12:08:16
Postat av: Katta

Jag håller också med Tina!
Så kul att höra att långhelgen blev lyckad! Och jag är så avundsjuk och glad för din skull samtgidigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback