Stora taget i kragen!

NU!...tar jag mig i kragen och slänger in några ord här.
Tillbringar ju ett par timmar om dagen (läs natten) med att läsa andras bloggar,
så då borde jag ju själv också kunna försöka knåpa ihop lite då och då.
JAG är då en vilsen typ boende i Trelleborg.
Har en dotter,en son,en katt och en hund.
Har också mysiga föräldrar,en hög syskon (varav en är myspysiga söstra T som jag gillar skarpt!!!),
ännu större hög syskonbarn (jepp,jag är MonsterMoster), och så har jag en helt egen Nenne!!!
Dessutom har jag lite saker som jag INTE VILL HA,bl.a EDS,som är en urjobbig sjukdom,
återkommer nog om det vid senare tillfälle.
Viktiga saker för mig är MUSIKEN,BÖCKERNA & SKRÄPET.
Med skräpet menar jag då scrapbooking och övrigt papperspysseltjosan.
För tillfället är det mest stämplarna som kommer till användning.
Har faktiskt lyckats tillverka några kort och bokmärken som jag t.o.m blivit nöjd med den senaste tiden,
Försöker sätta in några bilder...
Tack för titten,(eller om ni bara sneglat lite så var det kul det med)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback