Sötast i världen!

Det har varit en lång seg dag.
Har fruktansvärt ont just nu,så det blir inte särskilt mycket gjort här hemma.
Bara fixat ihop ett kort-och fick faktiskt ett sålt också.
Får se om jag klarar av av sitta uppe lite inatt,
annars är det ju eventuellt kanske en dag imorgon med...?
Har varit själv med sonen hela dagen,ganska mysigt.
Vi avslutade dagen med att kolla på Armageddon,
och jisses,jag vet inte HUR många gånger jag sett den filmen,
och ändå tjuter jag lika mycket i slutet!*Lipsill*
Pratat med mor,MIN Nenne och R idag.
R lät ovanligt seg och nere idag,
men han blir ju alltid gladare när han får höra att jag har det mycket värre än honom!
Så lite fick jag ju muntrat upp honom.
Börjar ALLVARLIGT fundera på om det vore en ide´att få fötterna amputerade.
Känns som om de är dubbelt så stora än vanligt,och nerstuckna i kokande vatten!
Får panik emellanåt,och pillerna funkar inte alls längre.
Kära dotter trodde inte jag var klok härom dagen när hon hittade mig med fötterna i frysen...
UNDRAR varför?!?!?!
Nu har jag kvidit färdigt för idag här i min Gnäll&PipBlogg.*lovar*
Längtar FAKTISKT efter lite sol och värme!
Ja,ni läste rätt!Jag som normalt avskyr sol och sommar och sådana ruskigheter-
jag längtar faktiskt efter lite lite sommar nu.
Asch,det är nog mest Sweden Rock som lockar!
Kikar lite på bild från förra sommaren istället...
Sötast i världen!

Kommentarer
Postat av: nenne

Varför har du örjat kalla det skräpa..det hugger till i mitt hjärta varje gång jag läser det :(
Puss puss

2007-02-04 @ 19:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback