Knappar & andra konstigheter.

Jodå,jag vet att det var ett tag sen sist,
men mina kära barn har avlöst varandra med maginfluensa,
och nu verkar det bli min tur...
Men nu till något helt annat!
Det finns möjligtvis inte någon där ute som är intresserad av att köpa lite knappar?
Jag har miljontals som jag fått av min syster,
och nu står de bara och tar upp en massa plats här.
Jag är ju själv inte så förtjust i att använda knappar,
tror faktiskt bara jag gjort det på en LO någonsin.
Jag har sisådär 60-70 "2-kilos-gamla-godis-lådor"
 fulla med knappar i alla möjliga mönster,färger och storlekar!
Vissa är min systers egen design,de coola med olika virvlar o sånt.
Här är ett litet urval av alla knappar:163497-22



Är du intresserad så skicka ett mail!
[email protected]
Så här ser LOn ut som jag använde mig av knappar på:



Min höst


Jag slängde ihop två "sista-minuten-kort" som jag glömt att visa innan,
eller struntat i eftersom de är ganska så lika tidigare kort.
He he,Pinan min,nu får du blunda!
kramkortKramkort
Jag VET om att dessa är likadana!
Ska göra ett i helt totalt andra färger nästa gång.

Nix,nu ska jag försöka sova lite,
hoppas jag hinner innan magen protesterar ännu mer.
Ska till mina föräldrar på landet imorgon,
om jag nu inte blir sjuk(are) vill säga.
Kommer hem på tisdag.
Ha en bra helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Fina kort och fin LO!
Gillar den galna hönan;0)

Postat av: Lena S

Jättefin LO och lika underbaar kort!!!
/Lena S

2007-02-16 @ 08:57:57
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/
Postat av: Lilo

Jätteläckra kort!! Men du... hur kan man inte gilla knappar? Jag älskar knappar! ;)

2007-02-16 @ 09:07:18
URL: http://liloscrap.blogspot.com
Postat av: Jenny

Superfina kort och underbar LO! Har mailat dig om knappköp.

2007-02-17 @ 10:45:29
URL: http://jejaspysselochscrap.blogg.se
Postat av: Sanna

Den där tjej stämpeln srår högt på min önskelista!!!

2007-03-28 @ 11:57:15
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback