Energisparande...

Nu TROR jag att vi börjar bli lite friskare här hemma.
Har legat totaldäckad i influensa.
Kul är dock att R har varit här på besök!
Längtar så tills han kan komma hit längre stunder.
Körde och lämnade honom i Lund idag,
och jag är ärligt talat förstummad över att så många kör som idioter när det är så dåligt väder!
SKRÄMMANDE!!!

Imorgon ska jag fota alla knappar och skicka bilder och info till er som är intresserade!
Vet att det tagit lång tid,men jag har verkligen inte orkat någonting!
Dessutom så hoppas jag på att ha lite kraft över till att göra några kort.
Alla de jag gjort de senaste veckorna har ju råkat bli sålda,
och skulle behöva få ihop lite pengar till SWEDEN ROCK!
Så det är sängen som gäller nu!
G´natt.

Kommentarer
Postat av: Katta

Hej!!!!! Hoppas du mår bättre nu. Själv har jag tack och lov kjlarat mig - än så länge.... Är livrädd för influensan eftersom jag vet hur lång tid det tar att bli frisk. Efter vinterkräksjukan tog det 7 månader innan blodproverna var ok igen.... Fast jag är ju i alla fall intressant för sjukvården! *asg*
Såg att du äntligen ska få ordning på elmoppe, anpassning av bostad etc. Go girl!!! Det är svårt i början, man vill ja vatra som alla andra... Men fy fasen så det underlättar!
Kram!!!

Postat av: Olaimolly

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2009-06-25 @ 10:38:24
URL: http://olaimolly.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback