El-tjosan och R besök!

Har fått ihop några kort till,
bl.a ett till min dotters kusin som jag faktiskt t.o.m är riktigt supernöjd med!
Bilder på allt nytt kommer senare i veckan.
Annars har det varit en låååång dag i dag också.
Arbetsterapeut och sjukgymnast var här.
Ska få el-arbetsstol och elrullstol/moped -tjosan-sak snart.
Och den närmaste tiden nu så ska vi gå igenom vad mer för hjälpmedel jag behöver,
och så ska lägenheten handikapps anpassas.
Känns tungt,men ändå skönt att kanske komma ut lite mer i livet igen.
En jättemegarolig sak har också hänt idag...
R ringde och sa att han kommer hit den 22 och stannar över till den 23!
Ska bli så skönt att äntligen få lite tid så vi kan prata ordentligt !
Jo,just det,jag har slutat snusa nu också.
Mer än 2 år sedan jag slängde ciggen,
så tyckte det var på tiden att skippa snuset nu med.
Det var lite tufft de första dagarna,hade grymma abstinens!
Tja,annars har det hänt så roliga saker som att den ena hårddisken kraschat.
Den hårddisken med ALL MUSIK på!!!
Jag kan ju lätt påstå att jag blev INTE glad!
Så nu ska jag lägga mig och sura lite till...
Ses väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback