Äldre och värkigare.

Börjar med att tacka för alla gratulationer!

TACK!!!
Fick en massa fina saker,men ingen NIKKI SIXX!!!
Kanske nästa år då?Eller julklapp?Fast har väl inte varit tillräckligt snäll...
Trassel har däremot varit snäll verkar det som!
Hon fick ett paket från Laban med en piptomte i.
Trassel är överförtjust,och hälsar till Laban (och matte Lilo) och tackar så mycket!
image274


Annars är det mest PAIN på alla fronter här.Diverse inflammationer som driver mig till vansinne.
Har värk i höger knä som emellanåt får mig till att vilja leka närgånget med en såg eller yxa...
Var hos läkaren och fick MINDRE roliga besked.
(Ang andra saker än EDS,fast en del kanske p.g.a EDS,det gjorde allt mycket klarare va?)
Men,inte mycket att göra än att vänta på tid till röntgen och speciallisten.
Kan ju alltid försöka låtsas att jag inte har brutal ångest över det hela.

Nej,jag mår allt annat än bra för tillfället.
Mycket därför som det är dåligt med skriverierna här med.Jag orkar inte just nu.
Hoppas dock att det ska bli bättre inom inte alltför avlägsen framtid.

Återkommer  ~kanske~ innan jul.
G'natt.                                                                   image275

Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

VA?! Ingen Nikki Sixx???????? Hur överlever du detta?!

Hoppas ni får en härlig jul trots onda knän och annan skit. Här har det börjat bra. fick besök av två tomtar idag! De hade kört tre mig enkel väg för att jag skulle få en tomte iår! Udnerbara vänner man har!

Postat av: Marcusrebekka

Wonderful site. Please continue this great public service.

2010-01-29 @ 10:52:42
URL: http://marcusrebekka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback