Sven har joinat familjen.

Iiiisch,vilka jobbiga dagar det varit nu.
Men också roligt.
Var på systerfåns 18års fest i lördags.
Svinkul med (s)vinsystrarna.*nöff*
Hade med mig Sven.Undrar om han var den Erik trodde...he he
Sven är faktiskt den gitarr som Erik fick i present,
om någon nu skulle undra.
Hoppas att det inte gjorde något Erik,
-att du inte fick pengar som du önskade dig...

Sven,med jacka och megafon:
image142
Kära dotter åkte idag,har varit skönt att ha henne hemma ett par veckor.
Vi hann nästan bli klara med ALIAS.
Har bara några avsnitt kvar.
Fick så fina solrosor av Ulla när hon var och hämtade Denice idag.
image143

Och nu har jag påbörjat min önskelista inför nästa födelsedag.

*Nikki Sixx
*Rachel Bolan
*Scanner
*Dvdbrännare
*Ommålade möbler
*Fixad trädgård


Nu ska jag Aliera mig...


Kommentarer
Postat av: Odineli

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback