Jisses och typ ja,WOW!

Wow!
Jag har blivit utmanad av världens bästa Katta att länka till fyra läsvärda bloggar.
Men nu kommer vi till den pinsamma biten av det här uppdraget...
*viskar*...jag vet inte hur man gör när man ska lägga in länken här utan att hela adressen syns...
Ingen som ser vad jag skrivit?Vad utomordentligt bra då!
Återkommer snart till det där!

Annars är mitt liv ännu lite (läs mycket-massor) mer kaos än vanligt.
Visst,det kunde vara värre,men det orkar jag inte bry mig om just nu.

MASSOR av MYCKET att göra denna veckan:
* Byta rum till barnen,efter STOR sortering.
* Göra ett antal kort,kul i vanliga fall,men mindre roligt just nu med ett tappat lillfinger som värker attans!
* Se två säsonger av Gilmore Girls. (Lite väl tidigt att börja om på Alias,så jag fick hitta en paustvserie.)
*  En hel del till som jag inte orkar/vill skriva om just nu,
men det inkluderar bl.a att ta mig i den magiska kragen och beställa tid till ett nödvändigt läkarbesök
som jag skjutit upp totalt och helt för jättemegalänge nu eftersom jag fasar för vad resultatet blir.

image161
Vill nu avsluta med att tala om för er att det i dagarna har släppts en ny skiva som är en OM-JAG-BARA-FÅR-LYSSNA-PÅ-FEM-SKIVOR-I-RESTEN-AV-MITT-LIV-SÅ-ÄR-DET-HÄR-EN-AV-DEM-SKIVA!
Sixx: A.M     -     The Heroine diaries soundtrack
Jepp,det är ett soundtrack,till BOKEN The Heroine diaries av NIKKI SIXX.
Utkommer någon gång runt den 20 September,och GISSA vem som SKA ha den!
image162

Och skivan är lika bra som THE MAN är VACKER!!!
image163

Kommentarer
Postat av: Katta

*asg* Lika tekninsk som jag minsann! *stolt*
Du skriver namnet du vill länka till. Sen markerar du texten, trycker på ikon ovanför textrutan. Då kommer det upp en liten ruta där man skriver in hela länkadressen.

Postat av: HellaBella

hejja hejja!! hoppas du snart känner dej bättre!
Snart är det halloween ;) *S*
trevlig helg..

2007-08-31 @ 23:00:35
URL: http://hellabella.blogg.se
Postat av: Linsa

Oh yes! Soundtracket till Heroin Diaries är en av de bästa skivorna på mycket, mycket länge. Jag har skivan i telefonen, i datorn, i bilen, på jobbet, och byter favoritlåt typ varje dag. Idag är det Permission...

2007-09-25 @ 06:57:55
URL: http://linsa.blogspot.com
Postat av: Edvardnatasha

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2009-08-03 @ 10:37:32
URL: http://edvardnatasha.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback