Aj aj aj

Lika roligt som jag hade igår-lika mycket får jag lida för det idag!
Fast det var ju helt klart värt det!
Bara att inse att jag har världens absolut bästa syster!
Vi var på Storyhouse i Ängelholm.
Lika bra butik "live" som jag hade hoppats på,
och så kul att få inspireras av Hellas fina kort.
Köpte fiiina papper och fick fina stämpeln,papper och löv av Käraste Syster.
Underbara höstfärger på löven,så höstkort nummer två blev gjort idag.
Vill pyssla massor just nu,men det är svårt,
för jag har en megainflammation vid svanskotan,
så det är inte särskilt mysigt att sitta...
image156

Kommentarer
Postat av: Söster

PILUTTA! Det är JAG som har världens bästa (s)vinsyster!

2007-08-15 @ 23:44:41
Postat av: Asgeirkristina

Very good, I was so suprised when I came upon this site. I would love to find a chat for installers to help and give opinions and compare prices in differant areas Thank you and keep up the good work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback