Kaos och systerknas.

Den här veckan har varit något av det värsta jag varit med om.
Hoppas det här kaoset i mitt liv kommer att minska lite snart.
Känns som att jag ska gå sönder!

Har varit fullt upp de senaste dagarna,
är ju en del som ska fixas till Isacs födelsedag på tisdag.
Har varit möten och krissamtal varje dag här hemma,
och den här veckan blir likadan.
Hinner inte med att andas emellanåt känns det som...
Fick iallafall skratta lite idag när jag såg "Music and lyrics".
Den måste du se systerKnas!!!
(Och dessutom kära syster-Nästa gång du ger Trasslan korv så får du behålla henne ett dygn.
J´s bil,hallmattan och MIN SÄNG drabbades hårt!)

ASCH!Jag kan inte fatta att min lílle pojke ska bli 9 (NIO!!!) år!!!
Tycker det var bara ett par veckor sedan han såg ut så här...
Isac

Nix,nu ska den här tanten fly in i böckernas värld!
G´natt!

Kommentarer
Postat av: Tina

Vilken syster pratar du om??!! ....Mona?
Ett litet visdomsord från en WitchBitch till en annan:
"Ur kaos föds ordning."
Kramizar!

2007-04-23 @ 13:05:27
Postat av: Natasha

"Ur kaos föds ordning."...ja,men värkarna är för jäkliga!

2007-04-23 @ 14:02:46
Postat av: Katta

Oj, det var en glad lite pojk! Så söt så man kan äta upp honom..... Nästan synd att de växer! *asg*

Försök skita i alla MÅSTEN. Gör det du orkar och vill, jag tror nog din son hellre vill ha en glad mamma än en utarbetad mamma med hiskeliga smärtor. Men jag vet hur vi är, vi "EDS-are".....
Bamsekramar!!!

Postat av: Snubben

Skickar över lite syre, så att du kan andas..

Kram
;)

2007-05-16 @ 03:43:37
URL: http://snubben.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback