Jag har hittat Vilse!!!

Nu har jag äntligen hittat Vilse.
Har kännt ett tag att jag och min älskade Niclas behöver en kattbebis.
Nicke är ju typ "Världens Bästa Kattpappa" trots att han aldrig haft några ungar själv.
Han är iallafall attans glad för att uppfostra andras små gullisar.
Idag var jag och kollade på en liten en...och jag bestämde mig direkt!
Det är just den här katten som vi vill ska bo hos oss.
Vilse blir namnet.
Vilse1

Vilse är någon blandras och blir troligtvis långhårig.
Annars har jag suttit i trädgården idag,målat och gosat med Felicia.
Har haft väldigt ont och varit på ett rysligt dåligt humör hela dagen.
Och så är jag fortfarande ledsen...

Fick iallafall fotat lite av knapparna idag.
Tar resten imorgon,och så måste de märkas och fixas till lite i PS.
Bläh,det är ju hur mycket knappar som helst!
Här är 3 av typ 50 sorter!




Nix,nu är det nog.Ska ta kattbusen med mig och försvinna in i böckernas värld några timmar.
Och tänka lite på Vilse...
Vilse2

Kommentarer
Postat av: Anna

nej vilka söta katt ungar :)

Postat av: Katta

Åååååååååååååååååååå - jag blir så sjuk!!! Kattungar är det finaste, sötaste, underbaraste som finns!!! (En hemlis: den lurviga kattan på gården jag bor på nu ska ha bebisar. Jag har "beställt" en röd hane av henne.....)

2007-05-10 @ 21:16:32
URL: http://blogg.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback